Ważny komunikat w sprawie obsługi Klientów
W trosce o zdrowie Klientów oraz pracowników Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-COV-2 do odwołania obowiązują następujące zasady obsługi Klientów:
1. W sprawach wymagających osobistego stawiennictwa w Starostwie, w celu zapewnienia pomocy Klientom, możliwa jest bezpośrednia obsługa, po uprzednim telefonicznym umówieniu się z pracownikiem właściwego wydziału,
2. Klienci po wejściu do budynku Starostwa są zobowiązani do:
- dezynfekcji rąk
- umożliwienia pomiaru temperatury ciała,
3. Wewnątrz budynku Klienci mają obowiązek zakrywania ust i nosa przy pomocy środków ochrony osobistej (maseczka),
4. Klienci nie mogą samodzielnie przemieszczać się w budynku.
Wykaz telefonów do wydziałów Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gd. znajduje się pod adresem: http://bip.powiatstarogard.pl/m,630,wykaz-numerow-telefonow.html
Jednocześnie przypominamy, że sprawy niewymagające osobistej wizyty w Starostwie Powiatowym w Starogardzie Gdańskim można załatwiać:
a) poprzez skrzynkę podawczą znajdującą się przy wejściu głównym do budynku Starostwa Powiatowego,
b) on-line z wykorzystaniem platformy internetowej na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej na ePUAP /c8ji522ua1/SkrytkaESP
W celu ułatwienia kontaktu i przyspieszenia załatwienia sprawy prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego i adresu e-mail przy każdym składanym wniosku.