Ważny komunikat w sprawie obsługi Klientów

wazny-komunikat-w-sprawie-obslugi-klientow-6848.jpg

W trosce o zdrowie Klientów oraz pracowników Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-COV-2 do odwołania obowiązują następujące zasady obsługi Klientów: 

1. W sprawach wymagających osobistego stawiennictwa w Starostwie, w celu zapewnienia pomocy Klientom, możliwa jest bezpośrednia obsługa, po uprzednim telefonicznym umówieniu się z pracownikiem właściwego wydziału,

2. Klienci po wejściu do budynku Starostwa są zobowiązani do:

- dezynfekcji rąk

- umożliwienia pomiaru temperatury ciała,

3. Wewnątrz budynku Klienci mają obowiązek zakrywania ust i nosa przy pomocy środków ochrony osobistej (maseczka),

4. Klienci nie mogą samodzielnie przemieszczać się w budynku.

Wykaz telefonów do wydziałów Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gd. znajduje się pod adresem: http://bip.powiatstarogard.pl/m,630,wykaz-numerow-telefonow.html  

Jednocześnie przypominamy, że sprawy niewymagające osobistej wizyty w Starostwie Powiatowym w Starogardzie Gdańskim można załatwiać:

a) poprzez skrzynkę podawczą znajdującą się przy wejściu głównym do budynku Starostwa Powiatowego,

b) on-line z wykorzystaniem platformy internetowej na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej na ePUAP /c8ji522ua1/SkrytkaESP

W celu ułatwienia kontaktu i przyspieszenia załatwienia sprawy prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego i adresu e-mail przy każdym składanym wniosku.